Barnpassning

Idag passade jag, Ebba & Olga gullungen Ruth, haha, tre barnvakter åt ett barn, verkar inte vara någon snäll unge:P Vi gjorde en lövhög och kastade sen på varann, haha. Åt lite fika & Ritade.  Ruth ritade en häst som hade en mäniskohuvud, vingar och hundkropp, men de va en häst.
Nu drar jag mot gården nu, så hörs vi imorron.






Majsigt najsigt (?)

Har kommit hem från en skojslig kväll uppe på taket med Hanna, Elliot & lite Ebba.
Imorgon är de fredag, som jag längtat!
Sitter just nu och kollar Tv samtidigt som jag kollar lite på datorn, fejan.. =)

Är fett irriterad över att min mobil inte villl ladda över bilder!!!



VET, det blir mycket bilder från vardagen och iphoneén, ska ut och fota snart. Måste köpa nytt objetiv!


Precis som om du skulle bry dig.

Sitter just nu och gottar mig med några (äckliga) nötter som jag köpte igår. Sitter samtidigt vid datorn & mobilen och spelar wordfued med Olga, om ni har de, så lägg till mig! "noraheterjag" heter jag:P
Ska fortsätta med spelet & senare ikväll ska jag vara med Hanna, Elliot & kanske några fler=)



Bilder fårn iphone, redigerade i instagram (från igår)

önska jag kunde flyga, flyga iväg från allt det här.

Sitter i soffan och har duchat, är inne på fejan och bloggen=)
Skippade träningen idag, har fett ont i magen:(
Imorgon ska jag städa mitt rum och sen vara med Hanna, Elliot & fler.


Slumpad bild, på en kamel?

GRATTIIS (P)ELLI! =D

Idag fyller inte vem som helst år utan världens bästa! Elli!
Grattis gånger tusen till dej gumman!!



Skolfoto

Fick hem mina skolfoton igår, blev inte särskilt jätte nöjd, ser ut som om jag håller på att skita på mig!




BE A MAN, och låt inte någon trycka ner dig.

Idag va jag med Bästa/Hanna. Vi åkte till stan, där vi gick runt, kolla i affärer, fikade och myste!=)
Jag köpte en liten bok som man skriver i och klistrar in bilder.typ.







Outfit

HängsleByxor: H&M
Tröja: Bikbok
Leggings: gina tricot
skor: lantmännen
Örhänge: gina tricot

Maybe it´s the last night on planet Earth

Sitter och kollar lite på idol. Dagen spenderades med Filippa, vi skulle baka och fota till vår skoltidning, men vi brände muffinsarna, så vi får göra om de.
Hoppas verkligen att Moa går vidare, sen någon, kan inte bestämma mig:P
Bokeh, från när det vart brandbilar i hamnen

Monki

Fyra grejer jag vill ha från Monki




If nothing goes right go left

Gammal bild, nikon d3100 - nikkor 50mm

Mitt hjärta är öppet men alla bara strör salt.

Min planet, perfekt namn, där jag får vara mig själv, ingen bryr sig, ingen är dum, bara dom jag gillar finns här!
Allt är as bra!

Hejhej!
Har precis kommit hem från träningen, inte särskilt kul idag faktiskt.
Hade tänkt att göra en header nu. Imorgon är de skola och typ ingenting mer.




Säg hej till min planet!

Tjoo!
Första inlägget här då=) Tänkte berätta lite om mig själv, så ni förstår vem det är som har denna bloggen.

Kort fakta

Namn: Nora
Ålder: 13
född: 17 juni 1998
Intresse: fotgrafering, mode & fotboll
Gillar: blogga, fota, vara med mina vänner & ha de allmänt bäst
Bloggen: Jag kommer blogga så ofta jag kan. Jag älskar kommentarer, så skicka många=) Jag länkbytar gärna så skicka bara en kommentar liksaså med bloglovin!
Favoriter

Färg: Orange, Grön, turkos, ljus rosa, röd, blå... alla möjliga!
Mat: Tacos, Pizza, Hamburgare..
film: dear john & många andra som jag glömt namnet på
Ämne i skolan: syslöjd
dryck: fanta exotic
godis: Choklad, marabou (alla möjliga smaker)

Hatar

färg: lila, bajsgrön (om ni förstår?)
mat: ärtsoppa, spenat, fiskgrateng,
film: ?
ämne i skolan: NO & träslöjd
dryck: snor-kräk-läsk
godis: djungelvrål


Och här är en bild på lilla mig !=)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0