It´s all for you

Jag vet att jag är sämst på att blogga, ska bli bättre!

Händer inte så mycket här just nu, snart novemberlov (tummen upp). Ska till Stockholm om exakt en vecka, fira kusinen och vara med vänner.


Bild från Italien i somras, saknar att vara bruun!

Bruten arm...


image description

I söndags så bröt jag den högra armen genom att cykla, fram hjulet stannade och jag flög fram, skulle ta emot med armen men den böjdes, såg jätte läskigt ut. Ambulansen kom och jag fick en jätte läskig mask med nån gas, super läskigt, senare på natten fick jag operars i två timmar och senare kräktes jag. det jobbigaste var nog att jag inte fick äta eller dricka på ett helt dygn. Aja, nu mår jag bättre, har fortfarande grymt ont ont i armen, men hoppas att det går över.
Glömde min mobil på sjukhuset, så mamma ska hämta den idag.

One piece

Gud vad jag just nu drömmer om en onepiece. Tänk vad mysigt, och nu när jag är hemma och kan typ inte få på mig några andra/vanliga kläder. Berättar mer om vad som har hänt i ett annat inlägg, tror inte att jag berättat...
Men om en one piece skulle inköpas så skulle jag verkligen ha en utav dessa:




Talkin´bout A revolution




Mina två älskade BÄBISAR!=D

Helluu , Sitter just nu vid datorn i mitt nymöblerade rum, är jätte nöjd. Mamma bakar Äppelpaj, gillar dock inte de så mycket, men att dränka den i vaniljsås, är ju helt okej...
Jag och Elli har bestämt att vi ska åka till Stockholm på höstlovet, fast vet dock inte om det blir över, för min tvillingsyrra kommer såklart att förstöra, till er som vill ha en tvilling, det vill ni inte! man får aldrig göra något kul själv, utan att den ska vara med.!

Aja, kände bara för att uppdatera lite.=)

8 oktober


Sexig(a) webcam bild(er) på mig!

Kvällen kommer spenderas hemma med en pizza, en godis-påse och en bra film. Har fixat mitt rum idag, film kommer på före-mittemellan-efter =)
Hoppas ni får en mysig lördag!

Nu: mot pizzarian och köpa godis=)


Ge kärlek & älska.

"Saknar det som fan. Helt sjukt, varför blev det så här? varför blev det skit av alltihop? Jag har mina tre bästa vänner, men de kan jag inte leva på. Det finns folk som förstör, inte bara för mig utan för många andra. Jag känner mig så sjukt ensam, även om det är flera runt om. Den som förstår mig bäst och som jag har det som bäst med, den vill ge upp, för att vi inte träffas lika ofta. Seriöst, jag orkar inte! vad är det för fel på mig, som gör att jag mår så här? och vad är det för fel på mig som gör att jag alltid kommer i bakgrunden. Jag vågar vara mig själv, jag är mig själv. Jag vill alltid ge kärlek till alla, men ibland är det svårt, när man inte får tillbaks det man önskat, när man sitter ensam, helt tom. Vad är det som gör att ingen älskar mig? Dom som inte vågar vara sig själva, de är dom som inte gillar mig. Jag förstår inte, varför ägnar man sin tid åt att ge skit åt andra,. Vad är det som gör att alla inte bara kan ge den kärlek dom har, och vara glada för den dom får? Jag ger så sjukt mycket, åt alla jag älskar, men aldrig får jag något tillbaks. Mina tre bästa vänner, har andra vänner, som betyder lika mycket. Förr så vart jag lika älskad som jag älskade en person, men den älskar inte längre. Jag saknar alla gamla dar, då allt vart perfekt. Fan, varför blev det så här, så fort jag blev mig själv på riktigt? Vad är det för fel på folk, som bara tar åt sig kärlek men ger aldrig bort?
Det känns som om jag är osynlig, som om ingen ser mig. Jag sitter ensam för mig själv och bara gråter inombords, men ser så glad ut. Jag vill inte att andra ska vara ledsna för min skull, jag vill att andra ska ge mig kärlek och göra så att jag slipper sitta där och känna det suget utav tårar. Jag vill att folk ska förstå att ibland så är livet inte perfekt, men man kan åtminstone göra det så bra som möjligt, visst?
Jag hoppas varje dag, att någon ska komma fram och fråga mig hur jag mår eller vad jag gör, men aldrig, för ingen bryr sig, de bryr sig bara om sig själva. Allt jag önskar är att flytta härifrån, till något bättre, till folk som bryr sig om vad man känner. Allt är värdelöst här. Gå runt och känna sig fel. Jag ser folk ha kul på andra ställen, folk som älskar varann och bara njuter. Här, fyfan.
Alla elaka ord, som skär i mitt hjärta, fast att dom kanske är på skoj, så vet jag att det är sant, jag vet att personen menar det den säger, varför skojar man om att någon är ful, konstig & tråkig? jag fattar inte grejen med att skoja men samtidigt mena något illa?
Vad är det med folk som bara tar men aldrig ger, det enda dom ger är skit, men fan, jag vill inte ha mer skit!
Ärligt talat, vad gör jag här? varje dag sitter jag hemma och kollar efter hus någon annanstans, för jag vill verkligen inte vara här, jag hatar de här stället. Jag älskar mina 3, mina bästa, mina allra bästa vänner, men de är dom som jag träffar minst, de är dom som börjar gå med dom andra. Men jag lovar jag kommer alltid stå kvar, för jag vill inte bli som de andra, jag vill inte vara dum. Jag vill vara lycklig. Att alltid få skit, är jag trött på nu. Jag ska härifrån på något sätt.
Att folk inte förstår att andra kan känna sig ner tryckta på grund utav ens elaka ord.
Jag vill inte känna alla elaka ord och alla hårda slag mot mig, så snälla, snälla jag ber, sluta! och börja var dig själv, det är då det gr som bäst!"

Peace out

Va som sagt på väla igår, köpte ett linne från bikbok och en ugglering fårn gina tricot. Sov senare hos Nici, vi flummade as mycket och sprang runt lite i kvarteret. Hade en sjukt najsig studie dag. Fast imorse kom pappa as tidigt och hämta mig...
Söta Elin & Marika
Ebba, Jag & Nici=)
och lite bilder från kvällen!
Ebba i bakgrunden som ser så sjukt glad ut:P

Låt mig vara som jag vill.


Gammal bild på mig & bästis!

Dagen vart super kul, bilder kommer imorgon. Just nu väntar jag på att Nici ska ringa och säga ifall vi kan eller inte sova hos henne, så jag sover antagligen där. Japp, jag sover där!
Men bilder kommer.


When you smile.




Torsdag, ovanligt skönt, eftersom att det är studiedag imorgon! Ska till väla med några sköna tjejer. Sitter just nu och kollar på Robinsson, mycket liv man har..
Ska poppa lite popcorn och bara mysa. Men ni får ha de så bra, glöm inte att kommentera!

Sleeping to dream


en underbart fin bild på lilla söööta mig***

Kom precis hem från skolan, regnet öser ner och jag ska göra pannkakor och varm choklad=)
Har bytt om till mysbrallor också. Vill såå gärna ha en onepiece nu! hur mysigt vore inte de en sån här dag liksom?
Aja, får nu ska jag göra det som jag sa:P och lyssna på skön musik & hoppas att mina systrar inte kommer hem och förstör allt...

Uppdate= kul att både Olga & Hedvig kommer hem + Olgas kompis, som ska baka och ta över köket.. hatar..

Kanske är det dags att förstå att det finns fler än bara du på denna jord

Efter en frilufsdag/leka roliga lekar-dag på skolan så cyklade jag hem tillsammans med Nathalie, följde med henne till ridningen, dock blev vi lite rädda för den stora hästen så det blev ingen ridning utan bara lite mocka boxar och vara rädd för katter...
Nu sitter jag kollar på en film, vet inte riktigt vilken och den är inte bra.

Littla bilder från idag


Söta Nathalie!

Den äckligt läskiga katten som jag faktiskt vågade ta foto på, satt ihop krupen på en pall och nääästan grät så rädd jag vart.... ucsh, jag som trodde att min kattforbi vart över, men nej, den är värre än förut!

Shit, vad jag ser blek ut!


You wanna know how to make me smile


Gammal bild från arkivet.
Sitter just nu här framför datorn. Sovmorgon. Blev väckt av min nya väcka klocka, de vart inte kul.
Ska snart cykla iväg och träfffa Mika & Natha och senare mot skolan. Första lektionen ska vi kolla på film så de är inte särskilt jobbigt.

My heart was freaking out when i held ya



Bilder fårn imorse, nikon d3100 + nikkor 50mm 1.8

Dagen har spenderats åt mitt rum,
inte särskilt stor skillnad ännu. Käkade pizza till middag, kollade på robin, jag älskar Filippa Bark och Björn Gustafsson, och nu är dom två i ett! Sitter och kollar lite på blocket och sådant man gör när man har tråkigt. Nu, let´s kolla på Partaj.




Jag saknar inte dig, utan den du var

Imorse vaknade jag extremt tidigt. Jag och pappa cyklade ut lite för att fota och köpa bullar. Jättemysigt.
Senare åkte vi till Ikea hela familjen fast Hedvig och mamma gick in på väla istället. Jag kom hem med En vanlig klocka och en väckar klocka, garderobs lådor & senare ska vi köpa garderobs dörrar (köpte inte de nu för de fick inte plats i bilen).
Resten av dagen fixade jag mitt rum, städa, rensa garderoben, måla lite ramar och en hylla...
Nu väntar jag på att pappa ska bli klar och kan fixa min garderob.

RSS 2.0